Ruilen/Retour

U bent niet tevreden… Dat kan! 
Wij accepteren geretourneerde producten binnen de 14 dagen na ontvangst van uw geplaatste bestelling, indien deze: 
Nog in nieuwe staat zijn, 
In originele staat zijn, 
Voorzien van labels en etiketten,
Het product mag geen draagsporen bevatten.

Aquarium planten uitgezonderd*

Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Diepvries voeding blijft minimaal 48 uur bevroren, dit is ruim binnen onze verzendtijd. Bent u op tijd van levering niet thuis komt u niet in aanmerking voor ons retourbeleid. Diepvries voeding blijft ontdooit ook nog ruime tijd goed.

*Aquariumplanten

100 % vers van de kweker!
Garantie van de kwekers. Onze aquariumplanten komen rechtstreeks uit de kas van de kweker. Bij de kwekers vindt altijd een kwaliteitscontrole plaats. 
Mocht de plant beschadigd binnenkomen kunt u contact opnemen.

bederfelijke producten (versproducten), zoals planten en diepvries, zijn uitgezonderd van recht op retour. Daarom staat in onze algemene voorwaarden: artikel 8.2.d. “Onze verse producten kunnen niet geretourneerd worden, omdat deze snel bederven of verouderen”.

 Producten in de aanbieding komen niet in aanmerking voor retour. 

Wij behouden het recht om in oog op hygiëne sommige producten te weigeren voor retour. 
Dit zijn producten die in aanmerking komen met het volgende: Voeding, Aquarium Bewoners, derving producten en ander levend product

Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track & Trace code. 
De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Kosten voor de Koper (overleg mogelijk)

Als wij de door uw geretourneerde artikelen hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen door ons teruggestort op jouw rekening.

Neem contact op met onze klantenservice voor retourneren

service@aquania.nl